jag skiter i allt snart. har tröttna på allt seriöst!!!
jag känner hur rädslan kryper fram inom mig , detta kan inte hända.. hur kunde min egna far göra såhär mot mig, jag gav han hundra chanser jag försökte men han sket i mig.. jag blev lämnad och sviken, jag önska jag kunde få förklara för han hur jag känner men det går itne han förstår inte vad han gör för fel..
jag känner att tårarna börjar rinna men han är inte värd dom..
när jag var liten var han världens bästa pappa , vi gjorde roliga saker jämt. varje fredag stor handla vi och sen åt vi på sibylla.. men allt är som bortblåst för honom. jag vet inte vad jag ska ta till mig.. jag vill ha en pappa som bryr sig och känner mig!
du har inte kännt mig på 5 år om inte mer.. du har alltid tagit allt före mig jag var den du kunde bry dig om när du inte hade någon annan.. när alla dina äckliga tjejer dumpat dig. då kunde du komma och bry dig om mig, men du har aldrig kännt mig..
jag kommer aldrig kunna förlåta ett svin som dig, ett skott i pannan skulle du behöva!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback